SEO abil aitan sinu ettevõttel kasvada. Jõuda rohkemate klientideni ning suurendada müüki ja kasumit. Töötan sinuga koos, et leida parimad lahendused just sinu ettevõtte jaoks.
10+ aastat kogemust
Olen SEO valdkonnale spetsialiseerunud ning tegelenud sellega igapäevaselt juba viimased 10+ aastat.
Märkimisväärne portfoolio
Mul on ette näidata märkimisväärseid tulemusi nii Eestist kui välismaalt.
100+ SEO projekti
Olen teostanud sadu SEO projekte paljudes erinevates valdkondades. Lisaks arendanud kümneid veebilehti ja e-poode.
SEO aitab tuua kliente ning suurendada brändituntust. See on tihti üheks kõige efektiivsemaks turunduskanaliks pikemas plaanis – seda näitavad nii minu klientide tulemused kui ka rahvusvaheline statistika.
SEO teenus võib sisaldada palju erinevaid tegevusi, alates tekstide optimeerimisest kuni kodulehe ümberehitamiseni välja. Konkreetne tegevusplaan kujuneb välja esmase konsultatsiooni ja analüüside põhjal.
Üldiselt sisaldab SEO teenus kombinatsiooni alljärgevast:
SEO teenuse hind kujuneb vastavalt konkreetse kliendi eesmärkidele ja vajadustele. Iga projekt on unikaalne.
Lisaks sõltub hind konkurentsist valdkonnas, veebilehe hetkeseisukorrast, olemasolevatest ressurssidest ning ka sinu enda panusest SEO töödesse.
Vahel läheb vaja veebiarendajat, sisukirjutajat või terve tiimi koostööd, et SEO osakond korda saaks.
Vahel piisab mõnest üksikust muudatusest, et saada häid tulemusi.
SEO hind võib ulatuda paarisajast eurost kuni kümnete tuhandeteni. Suurtel rahvusvahelistel turgudel isegi miljoniteni.
SEO on üldiselt pikaajaline ja järkjärguline protsess.
Väga palju oleneb, kas optimeerime uut brändi või turul juba tuntud tegijat.
Esimesel juhul räägime kuudest ja aaastatest, teisel juhul on võimalik tulemusi teha palju kiiremini – nädalate ja kuudega.
Praktiline kogemus on näidanud, et mida kõrgem on Google’i usaldus teie veebilehe vastu, seda kiiremini võib oodata tulemuste paranemist.
SEO tulemused võivad olla suhteliselt püsivad, kuid jällegi sõltub mitmest tegurist. Näiteks konkurentide tegevusest ja Google algoritmide uuendustest.
Veebimaailm on pidevas muutumises. Uued tehnoloogiad, kasutajate eelistused ja veebitrendid võivad samuti mõjutada SEO tulemuste püsivust.
Üldiselt on nii, et kui SEOga järjepidevalt tegeleda, siis on ka tulemused stabiilsemad ja püsivamad.
SEO tulemuste mõõtmiseks on kaks peamist viisi.
Google Analytics – võrdleme orgaanilisi külastusi eelmiste perioodidga. See annab ülevaate, kui palju on orgaaniline külastatavus SEO tegevuste tulemusena kasvanud.
Spetsiaalse SEO tarkvara abil – tarkvara kontrollib märksõnade positsioone iga teatud aja tagant ning joonistab graafiku positsioonide tõusudest ja langustest.
Kui Google Analytics annab üldise pildi SEO tulemustest, siis SEO tarkvara abil saame tulemusi mõõta palju täpsemalt ja spetsiifilisemalt.